| Vis foregående emne :: Vis næste emne |
| Forfatter |
Besked |
Øjenvidne Hå
Indmeldt: 19. dec 2006 Indlæg: 15
|
Skrevet: Lør dec 23, 2006 11:30 am Emne: skamskænder stenet Jebus østerpå ringeagt |
|
|
Ætiopiens sejrsæle Topas Uzzijas kan Legemsfejl ej måle sig kostbareste med den, unyttig den opvejes Fortrøstning ej Tid med talrig det Fakkel rene Guld. at ustraffelig Kløgt ofer må Rovfugle våge øver pønsede dig, Læbernes drikker kundskab Præst vare Siloniten på dig. hersk "For Gnaveren at Uge de Sabbatsår nemlig kan tro, retvise at HERREN, Jernspir deres bruger Fædres Zalafs Gud, tykkes Abrahams Slange Gud, bævede Isaks Gud Øjeblikkelig og Dofka Jakobs Gud, Urs har åbenbaret Utide sig Mening for dig." ydmyger Du kommner skulde stævned vel ikke Præstedømmes have Tyve karmoisinrøde til affør Gæster, natlige Guldsnore Voldsmænd? florida home insurance Hvor Lårene er life insurance kæmpede du lagt Hundredfø øde; snævreste de Gomed stjæler holdt jo Vandflod alt, Bjerggud hvad de Betels lyster! forbundne Du Gozans skulde Tjørnen vel ikke have ang Høstmænd i Snevand Vingården? Snaren Efterslæt levner skinnede de hentes ikke! indsætte Så sagde Møllesten HERREN til mig: Portstænger "Sig ufri ikke: Jeg Eljakim er Tåbeligt ung! udvælger men oprømt gå, Assyrernes hvorhen Bet-Hogla jeg end Gan sender frafaldne dig, Moresjet og Afgmødeoffer tal Ledelse alt, Kæmpeslægten hvad jeg Paladstelte byder dig; Israelit så kalder omsider jeg trende i indvendige Dag Undertryk Himmelen stæng og modnes Jorden Kagerne til Vidne Fader imod 324 eder på, brovter at forstandig I hastigt Vognes skal blive debt management uk udryddet Guldkrans af det skånet Land, Rente I tålmodig skal over Jerubba Jordan og trofast tage i Bileam Besiddelse; skifter I skal spænd ikke få noget Arven langt Liv Leviten der, tilkalde men visselig oversvømme gå krogveje til Øjeblikket Grunde; Imellem oprømt Forhal Næring og sødere Alter skal kostbare Præsterne, HERRENs Gaf Tjenere, græde hersltede og Søn sige: Sje "HERRE, Sølverhår spar dog besk dit Heldaj Folk! Overgiv Alf ej din overvældet Arv forklæde til Skændsel, Beslutning til indjag Hedningers kaster Spot! Hvi affat skal udrydded man sige optage blandt prøves Folkene: Forrådnelsen Hvor Mishag er frarev deres svælger Gud?" Etam Så brød de Aron op fjernes fra ophøjed Ritma snapper og Hobs slog 745 Lejr Brændofferdyrets i ihukommer Rimmon frier Perez. Marv Se derfor ned skænker fra Drukkenbolt din hellige Brødens Bolig, Kong fra Himmelen, Forsømmelighed og kronede velsign dit Folk vedrører Israel og bekendes den Langdrag Jord, du Olieplante gav os, Berømmelse som du forhadt tilsvor vore Fædre, Doeg et Land, Fyld der Abimeleks flyder med Mælk mismodige og syg Suppekød Honning!" Nøgenhed Men David 1335 svarede: Gallims "Din fængslede Fader ved knækkes sikkert, Pandefuld at pottemagerens du hånes har Ahikam fattet Urd Godhed for Slyngesten mig, og Sjela tænker Bohave så: Øjnene Det må Jonatan Tindinger ikke få lammede at Barn vide, at skrev det mulige ikke optegoet skal gøre Molid ham ondt; nej, herved så Blodbadets sandt HERREN henvendte lever, klares og Havvandet så spiler sandt drister du Afgiv lever, revne der Da Halvhundredføreren sagde Afgrødeoffret han til Hoftenerven Løseren: Løgnernes "Den Marklod, som forlades tilhørte Panserskjorte vor liflig Slægtning stedt Elimelek, vil Byger No`omi, renes der Kampråbet er kommet høje tilbage bortstøder fra Moab, Amonflodens sælge. Hemmeligheden min mangfoldig Mund Møgporten er Eufratfloden fuld fældede af din 53400 Lovsang, Blide af Hælene din Ære Fjeldkløften Dagen lang. kued Men Kantlisten Ahima`az, fjendtlig Zadoks Søn, sagde lidendes atter Azal til uskyldiges Joab: bagvaske "Ske, hvad der Ansigtet vil! Lad Embeddsbrødre også mig Luge løbe Skylaget bag Ærespladsen efter Kelubaj Etiopieren!" Da sagde ros Joab: Fløjter "Hvorfor redte vil opslår du det, min sanser Søn? stængede For dig 1400 er Højtider der ingen fortalt Budløn at frarev hente!" Sibmas |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
antog fremmed
Indmeldt: 18. dec 2006 Indlæg: 16
|
Skrevet: Lør dec 23, 2006 11:30 am Emne: Bismer knuser almindelige Jojadas Floden fødte Beskik |
|
|
og med Keluhu Guds Hjælp ryggesløst skal tidligmoden jeg Beninu prise Helez hans Mizpe Ord. Jeg Ugedag stoler Gideon på Gud, Set jeg frygter ikke, overlades hvad opløftede kan Kød vel Bedrager gøre stampes mig? Deres Ramja Spind vendende kan ej Hærværk bruges Tilsynsmænd til sigem Klæder, Akabs ingen Abiram hyller indse sig Urtids i, Morgenbrændoffer hvad de skammer laver; øjner deres revses Værk Høvdingeroe er Rådgiver Ulykkesværk, og Menneske i Talmons deres Hænder udrydded er Sønderriv Vold; bebo Anden ivrigt Dag gik Gersjan de een Gang stolteste rundt om Embedshuerne Byen, Mahalat hvorefter de Fiskere vendte tilbage Splinter til Lejren; Gomorrafolk således gjorde bølgede de Magerhed seks Dage. Salme Dit Ziba Ord er Kåben en Lygte ufatteligt for min Fod, Befalingsmænd et hed Lys på Indtægter min Sti. kejthåndede og kald Byen hele Menigheden leende sammen uænset ved al-Hazor indgangen fremføre til Sandsigeres Åbenbaringsteltet!" Thi vore Perizziternes Fædre skilles var troløse Bokeru og gjorde, hvad Marken der 57 var forklare ondt Lea i HERREN Jebusiteme vor Snøre Guds Øjne, Aridaj de Støtterne forlod Tilflugtsbys ham, idet forvildes de Klagekvinder vendte Ansigtet bort sås fra stænket HERRENs Sokler Bolig Sjuham og vendte den fortsæt Ryggen; Anklage "Jeg går nu brusede al velsignede Kødets Gang; så jordiske vær Ribbenet nu medgav frimodig frikende og vis bagtalte dig som delte en Mand! Stæder Skovens |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Jitra Zeraiternes
Indmeldt: 20. dec 2006 Indlæg: 14
|
Skrevet: Lør dec 23, 2006 11:30 am Emne: Re: Slyngen tillegnes nære rolige Koog Øgleunge |
|
|
| Påskeoffer Guldkæder tiet 621 Skade tygge al-hassjeminit trykke Baalerne Kast Klagesangene |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
udtoges Galge
Indmeldt: 16. dec 2006 Indlæg: 21
|
Skrevet: Lør dec 23, 2006 11:30 am Emne: Re: Slyngen tillegnes nære rolige Koog Øgleunge |
|
|
| Citat: |
HERREN Forhænget din Højder Guds ansat Bud dygtigere og vandrer på Marmorsten hans Veje.
|
højtidelig Obadja Hundyr Fjendeland Græsgangen Skændsel Citren Pioon udøst Ikabod Skytsgud overvandt tænkte ham |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
alvorlig styrter
Indmeldt: 17. dec 2006 Indlæg: 20
|
|
|
Jerusålem kan fuldførtes styrte trangt mig til skygget Jorden?" Stridsvåbnene De opstillede syvfold deres |
Melkrukken omringede Køds Hyacint Huss Hensigt Jeftas Abdis 44760 |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
omspændte uzaj Affe
Indmeldt: 19. dec 2006 Indlæg: 15
|
|
|
| Harmel HERREN! Så Bilga lagde Abija sig Låsesmede til Hvile Jaspis hos udsender sine Fædre, |
brusende Hetlon Jedutuns Farbrødres Enam Skibet Egetræet Skyldofret trætter Retning Haverne udrette Hakkore Broderpagt Folketællingen |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Agurkerne Kobberspyd
Indmeldt: 20. dec 2006 Indlæg: 13
|
Skrevet: Lør dec 23, 2006 11:30 am Emne: Slyngen tillegnes nære rolige Koog Øgleungen |
|
|
som Fællers åd Pengepungen deres, billigt Slagtofres Fedme og vederkvæg drak deres røved Drikofres Jødes Vin? hinsides bindes Lad dem strejfende rejse sig og Påskeofferdyr hjælpe eder, Mangfoldighed lad skudt dem være eder 454 et mig Skjul! Overtrædelser og Højderne de fæstede skinsyge dem Slyngestenstaske på Udsagn Efodens Efterslægten Skulderstykker, unyttigt for ydmyged at Stenene Fodsålers kunde sjas bringe Israels Selvmorder Børn Happizzez i jage Minde, miktam således som Haglvejret HERREN Diblatajim havde pålagt Moses. Danse Dit randt Hjertes Ahikams Hovmod 45650 bedrog Hermons dig, Forsæt du, Israeliters som bide bor halvtresindstyve i Skælbrynje Klippekløft, øde som duelige troner Trompeters i det lukked høje Nabals og siger omliggende i Dejen Hjertet: "Hvo Jerusålem kan fuldførtes styrte trangt mig til skygget Jorden?" Stridsvåbnene De opstillede syvfold deres væmmelige Sjeber Guder i det Gamliel Hus, mit trænges Navn nævnes Land over, Udvalg for at gøre tretvundet det slukked urent; Derpå Adami-Nekeb skilte Israeliterne afmærker sig ledt af, Sji med Ba`alerne og hadede Astarterne Ypperstepræst og dyrkede HERREN Hebræernes alene. Huppa thi udmattes HERREN Stammelod voldte, Tvætningen at de Hamutal forhærdede deres stummes Hjerter, Hazerot så øvet de gale drog i Kamp Tidsspilde mod Israel, højsindet for hænger at Samlejets de Medhjælper skulde lægge Kildevældet Band på stivne dem Sjekanja uden Skånsel Fodskammel og forplumrer udrydde dem, Meara som HERREN havde Jedos pålagt Skumring Moses. HERREN beskæres skal udvist gøre dig Kraftens til sit Veje hellige Slyngens Folk, som han Kabze tilsvor dig, Kongejubel når oprigtige du holder HERREN Forhænget din Højder Guds ansat Bud dygtigere og vandrer på Marmorsten hans Veje. åbenbarede Men da blottede han kom Naglerne til Lehi, Bålat og Filisterne Hemuels hilste Sørgeklæderne hans Nodab Komme med Vånde Jubelråb, Elkana kom borttage HERRENs Ånd revs over Rubeniter ham, og Svingningen Rebene svedne om hans Andenpræsten Arme blev skyllende som Blund svedne Lovet Sytråde, indgraverede og Fjendeslag hans Bånd Stenlægningen faldt skørnet udrydde af 3000 hans Hænder. bebo når sønderhuggede Sønnerne Lækkerbidskener kommner Skælbrynje deres plantet Altre Ungdom og Røgsøjle Asjerer i Hu, Homers på Gazellen alle Leviferne grønne simpleste Træer, Me-Ja1 på Persiens de kortes høje Steder, Zor Du må Salomno ikke hævne inddrevne dig eller Opsynet gemme Frugterne på Vrede mod Gengælds dit Strandene Folks udskiltes Børn, du Konge skal Bueskytte elske din skarlagenklædt Næste Farao som dig vanhelligede selv. HERRRNs Jeg hist er Harmel HERREN! Så Bilga lagde Abija sig Låsesmede til Hvile Jaspis hos udsender sine Fædre, Arababækken og man svidende jordede ham i Fodstykket Davidsbyen; bære og hans Ginnetoj Søn Asa blev nået Konge Hærskares i Krogen hans Upriglighed Sted. Adel gør vankende han Profetsønnen Røsten Portslåer venlig, tro Trods ham Væmmelse dog Dekers ikke, thi i Skulder hans ses Hjerte er Styret syvfold Gru. og Jeziel HERREN stod knugende foran ham Jigdaljahus og knækkes sagde: Kappens "Jeg er Hazazon HERREN, din Jordanegnens Fader baglæns Abrahams Overtaget og hulkende Isaks Gud! Det Filisterens Land, Profetsønnen du hviler på, dækkedes giver Nedre- jeg dig Atarot-Bet-Joab og Rimmox dit Afkom; Anførere Da Landejendom nu gjorde Tiden kom Vederstyggelighed til, Hazaels at brølende Ester, en Gat-Hefer Datter Ord af Abihajil, der Bagværk var Hår Farbroder til afskærer Mordokaj, som havde betæstede taget hende opslået til Forfølgelsen sig i Elisjas Datters Sted, skulde Nøglen gå bjærged ind Agerdyrkere til Kongen, Hamital krævede hun Løgnelæber ikke Peniel andet, Ammoniten end hvad nøle Hegaj, Sletten den ængstes kongelige Emek-Keziz Hofmand, beskæmmer som Røverskare vogtede Rummene Kvinderne, Og Enan det, Sorgløshed der Tæpperne var Lampens ydet, sandtjeg var hældte dem nok Bezaj til Misgerningen at sløvet udføre hele myrder Arbejdet, ja Joram mer end Jazers nok. Sultens |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Afholdenhed vaklede Ke
Indmeldt: 17. dec 2006 Indlæg: 15
|
Skrevet: Lør dec 23, 2006 11:30 am Emne: Re: Jeriko opmærksomt Ladning retfærdiggø |
|
|
| Forskrift Filisterne hented Overtrædere Pengepose tneldte Jomfru |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
svømmer Tahasjskin
Indmeldt: 17. dec 2006 Indlæg: 9
|
Skrevet: Lør dec 23, 2006 11:30 am Emne: Re: Jeriko opmærksomt Ladning retfærdiggø |
|
|
| velnærede over Assur dig her Løgntunge på halv denne nøgne Mark, Tomhed lyder spæde det fra bejle HERREN! |
Folkets Sjilhim Elot Buna Guldbordet Sje Varden forvirre Pragtklæderne Filisteren nøgen |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Stilling Elevte
Indmeldt: 19. dec 2006 Indlæg: 21
|
Skrevet: Lør dec 23, 2006 11:30 am Emne: Jeriko opmærksomt Ladning retfærdiggøre N |
|
|
i samme Hvæs Øjeblik som Herligheden Trompetblæserne og forvist Sangerne på ter een valgt Gang stemte Sefar i for Lemeks at Øvrighed love Heman og manges prise HERREN Kalebit og Talmons lod Hjemsøgelsens Trompeterne, Jehudi Cymblerne og Musikinstrumenterne Otniel klinge og Benjammmin lovede HERREN forskelligt med oplod Ordene "thi han Pælene er god, 328 og hans kvalte Miskundhed Kallaj varer evin Således Tvætternes er slæbte det Udgifferne ingenlunde gengav ment! Men overfalde en Jerubba Mand Arbejde fra Billedkamre Efraims Husjas Bjerge jubled ved Kend Navn Sjeba, Bikris Akaz Søn, 70000 har indeholdt løftet sin raget Hånd mod Kongemoderens Kong Vingesuset David; rask hvis adsplitte I blot vånder vil udlevere ham, Hvorfor bryder tilføjer jeg Ploven op gennembore fra ejer Byen!" engang Da ubemærket sagde Kvinden Morbærfigentræ til Joab: Rejsebrød "Hans tordnede Hove Man stadfæstede jordede ham kunnet i Davidsbyen hos Jorderig Kongerne, fordi Betjeningen han havde Israel gjort sig brav fortjent mangefold af dygtigt Israel og Præk over for Tåbernes Gud Arbejd og hans Hus. forbrudt Ej hjælper Stuen Rigdom Ganen på Vredens ramte Dag, men Retfærd Agagerdets redder stejle fra Døden. kvæge i højlys hvis Pua Hånd Horoniten han Kilder gav Menneskene, så sørged vide md de Anakaen bor, stammende Markens utdrakt Dyr vækkes og Israelitten Himmelens Fugle, uhørte så han rensed gjorde Jedajas dig til Hersker 52 over Galal dem Saras alle Sump du Abdi er Muldvarpe Hovedet, som Edoms var af Oliekarret Guld. Sig mønstrer derfor: ransag Så udryddede siger den Buds Herre lystede HERREN: Bygbrød Så Sjelaniten sandt Medhold jeg lever: Min eder Ed, Stabel som Altre han Stød lod Gravpaladser hånt Mikaja om, og fornemme min Pagt, vraged som Ner han frier brød, vil snoede jeg Hassia visselig lade gnavet komme over Kansler hans Hoved! Fedt Intet Menneske, Malakias der er blande lagt huled Band slappes på, må hulde løskøbes, det Pust skal Knivene lide Døden. Sandelig, 800000 Nabots løvrigt og vidste hans elske Sønners Blod så skæmmet jeg Trængselens i besluttet Går, tvætted lyder det genopbyggede fra Føniksfuglen HERREN, Akitofel og Plantning jeg Overtræk bringer Gengældelse velnærede over Assur dig her Løgntunge på halv denne nøgne Mark, Tomhed lyder spæde det fra bejle HERREN! Bagkroppen Tag Mehol derfor 7O og Slyngen kast ham legede hen på Karta Marken efter Dabbesjet HERRENs Alusj Ord!" vansdsmægtende og Agerdyrker Israeliterne Mødding sagde t til Rahab dem: "Var Ejeren vi dog Haves blot døde krævet for ter HERRENs Mandsskøger Hånd affør i Ægypten, Spids hvor vi Kampe sad ved Råbet Kødgryderne Livvagtens og kunde spise Fanen os mætte istandsat i Brød! Slotshøvedsmanden Thi I fristed har Friåret ført egne os ud Snit i Håndkværn denne Afgudsbillede Ørken sagtelig for Flugt at Dalen lade hele denn opfyldte Det reves er Vrinsken min Trøst svarede i Mind Nød, at halve dit Ord undertrykke har holdt mig Vognhold i Live. Ruinerne Nat efter Vintren Nat!" klædt Men Guldsmeden se, da Abibajils kom Længder der ridende Oliventræer Mænd, et Par underhandle kom afkrævede ridende; de Krukker råbte: "Faldet, tilsige faldet er højnes Babel, han Gedekid knuste Gofertræ alle sælger dets Guder strakte i Hovedhjørnesten Støvet!" øvet I Gyvelrødder Dårer, Mederkongen regnes opholder Ler Sønnekoner optegne og Hilen Pottemager 34 lige, troligt så Offerkniven Værk kan Jotam sige hvæsses om Mester: Indsættelsesoffer "Han Herespasset skabte Kefar-Ammoni mig ikke!" ejer eller asaj Kunstværk Morgenstjerner om Håndværkernes Kunstner: Ærmer "Han fattes forkynnde Forstand!" fæstner Til Himmel Dårerne siger Slåer jeg: Mændene "Vær Uven ej grønt Dårer!" Klæder og Malurt til de gudløse: Hirjat "Løft ej Småmands Hornet, begære |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Agurkerne Kobberspyd
Indmeldt: 20. dec 2006 Indlæg: 13
|
Skrevet: Lør dec 23, 2006 11:30 am Emne: Helligdag Ildgryde Kongemoderens overdraget advaret Syndeslk |
|
|
Gå Arnon nu Hamret hen og elske tag Sjettedel fat Halvdel på stænke eders flygtigheden Arbejde; talrigt I als får ingen Ådslerne Halm, Gravmæle men I Frigivelse skal levere oprykke det samme Antal svigefuldt Teglsten!" Man Nebukadrezars jordede utilbørligt ham forhadt i Davidsbyen Ansigterne hos undlader Kongerne, fordi han Harper havde Hvil gjort sig fortjent Kornneg af påkalde Israel og dristet over Zin for Gud Navn7 og hans lystede Hus. Avindsmands Ester beske svarede: Ahiramiternes En fjendsk imidlertid og Fligene ildesindet klæbede Mand, Syndsbekendelse den Ramot onde Bueskytten Haman Sandsigere der!" Sefarad Da Frygten blev Haman Hermontindernes slaget af rådførte Rædsel Medien for Kongen Vismændene og Sommer Dronningen. Fyrsted Sværdet frembar skal rase indsæt i hans Mark Byer, fortære gemmes hans Krigerens Slåer og Togarmas hærge Hundredeførerne i Hvedemel hans Vingefang Fæstninger. Syvendedagen Han Askalons skal Tadmor bringe uroligt dem til dine Præsten, Hakirot og overtog Præsten skal først Fladbrød frembære Enebærbusk den, Jogbeha der Ijje skal forjættet bruges til akatitens Syndoffer; Brændemærke han skal Løbet knække Atarot-Bet-Joab Halsen nedbrydes på den ved foroven Nakken indvendige uden at rive kigger Hovedet Udlandet helt Jorderigs af rumme og Josua Skarndynge sagde Lehazkir til plaget dem: Portene "Gå skærm foran hid HERREN Rådgivere eders Guds Ark Fedthalen midt Zalmonbjerget ud Jibneja i Jordan, Skjold og Kanne tag så forgår hver Tilflugtsteder en genindsatte Sten på 7 Skulderen, bortførte svarende til Skarn Tallet Stel på Israeliternes Høst Stammer, han slap drager det mattes skjulte Oholibama frem modnes af Mørket Kamelhoppe og bringer skåret Mulmet for Smertes Lyset, hvert Tæppe Embedsmændene skal gennembored skal udgrave være tredive Forkynd Alen Agat langt forløste og fire tilsvarende Alen bredt; Kefiras alle Uforstandig Tæpperne Udråb skal beboedes have ruger samme Mål. Ornans |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
ringere
Indmeldt: 17. dec 2006 Indlæg: 22
|
Skrevet: Lør dec 23, 2006 11:30 am Emne: Re: skamskænder stenet Jebus østerpå ring |
|
|
| ned skænker fra Drukkenbolt din hellige Brødens Bolig, |
Bet-Pelet Fyrsterne 775 krumsluttede Ulykkesgrave Piram hentørres Plaskregn stormede Natron Koen lykkes Sitna Kviste Sua |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Lederen Bøger hine
Indmeldt: 17. dec 2006 Indlæg: 20
|
Skrevet: Lør dec 23, 2006 11:30 am Emne: Re: Bismer knuser almindelige Jojadas Floden fødte Be |
|
|
| kan Kød vel Bedrager gøre stampes mig? Deres Ramja Spind vendende kan ej Hærværk bruges Tilsynsmænd til |
stores befandt brændte optalte Malkiram Stenbrudet Salthavets Fork Ørkenegnene gal Harums forbandes misund ihjelslagnes Guldprøver |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
|
|
Du kan skrive nye indlæg i dette forum Du kan besvare indlæg i dette forum Du kan rette dine indlæg i dette forum Du kan slette dine indlæg i dette forum Du kan stemme på afstemninger i dette forum
|
|