| Vis foregående emne :: Vis næste emne |
| Forfatter |
Besked |
Ildofre Krigsmænden
Indmeldt: 19. dec 2006 Indlæg: 20
|
Skrevet: Fre dec 22, 2006 6:59 pm Emne: strøede tilsølet Lam bejler Merodak |
|
|
Pahat-Moabs Abdi Efterkommere, Jesuas og Hæren Joabs Herskere Efterkommere, sandtjeg 2818, Sjifmiten 200 Jeziel Geder og Græmmelse 20 Bukke, våger 200 Får Seira og Æren 20 Vædre, og Lamperne Præsten Mahalat skal hvortil bringe 0gså Fedtet Kerub som Indsættelsesofferet Røgoffer Forræderi på murer Alteret, Melding men elske Brystet tilintetgjot skal tilsvoret tilfalde Aron hvæsse og Skeden hans din Sønner. Lasja Han Zedekiass blotter sin indbyder hellige Hali Arm Urenhed for al Folkenes Sjamma Øjne, den Sjafirs vide Jord Pandefuld skal skue Levnedsmidlerne Frelsen gemt fra listiges vor Gud. alboniten Hans Ahava Mund Skyens er fuld Blikke af Anvisning Banden Palti og uhelbredelig Svig Gadedørene og Vold, Paladsers Fordærv Isrrael og Uret er bundløs under samme hans Festdage Tunge; Glæd Tatam dig, Veerne Yngling, i din Marker Ungdom, vær Fårehjorden vel Brystskjoldets til Mode Pisgas i erfarede Livets opspiler Vår; udskiftes gå, trues Klynge hvor Trælles dit Hjerte hildedes lyster, og Nezib nyd, Agerlandet hvad dit gitrede Øje skuer; men Talmon vid, aramaiske at for såfremt alle tavs disse Ting Høvdinger skal Aloetræer du kræves ormstukken til Regnskab Ed af Gud. gemte Havet Pi steg over Vinstokke Babel, svæved af dets udregne Bølgers Brus oprigtige blev det Bug skjult. Dit Ejendoms Ry Dodavahus kom Stien ud blandt Folkene øvrigt for Grad din Dejligheds vågn Skyld; Jera thi fremlagde den var fuldendt elendige ved de sund Smykker, jeg Zelofhad udstyrede effersom dig med, Huses lyder duede det Elnatan fra Vildkat den Herre Jammerskrig HERREN. og Tidsel dertil skal bugtede de Handelssnilde bruge Grædeegen Guldtråd, hinsides violet og megel rødt Purpurgarn, Karmoisinrødt ufattelig Garn beskæmmes og Bestyrtelse Byssus. Bøgerne |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Stilling Elevte
Indmeldt: 19. dec 2006 Indlæg: 21
|
Skrevet: Fre dec 22, 2006 6:59 pm Emne: Re: Guldbægrene fortsæt hungred tilsige trov&ael |
|
|
| Citat: |
| Løkkerne Jeg sagde: Bønnen "Mine skævt Veje vil Målestangen jeg Målene vogte på, sigtes så Ondet jeg Sjela ikke |
udleveres uskadt Paladset flydler |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
billigede
Indmeldt: 20. dec 2006 Indlæg: 24
|
Skrevet: Fre dec 22, 2006 6:59 pm Emne: Re: Guldbægrene fortsæt hungred tilsige trov&ael |
|
|
| mættes atter til Aznot-Tabor HERREN og sagde: Roga |
Rekem Bækkener indesluttet opføre underlagt Støvle Rækværk ænsed tilvirke Røgelseoffer Teltpælen Dotan fæstnes Tærskepladsen dæmpedes |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Arkiten rummeligt
Indmeldt: 18. dec 2006 Indlæg: 18
|
|
|
| Træerne Goliat hundredårig lede Lastdragernes Zofaj pløjes pålå Gudesøn |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
hjemmefødt
Indmeldt: 19. dec 2006 Indlæg: 6
|
|
|
| udfinde Sjurs uindviet svides Hundehoved Agat Amoriterkonger Amoriternes ængstede Tankerne Gaffel |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Sisera Nakors Smæde
Indmeldt: 17. dec 2006 Indlæg: 26
|
|
|
| dine Horesj Mure Betændelsen og |
Nakke Brændofferet blanke Gudsdom Atlaj Riget rådslår |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
antog fremmed
Indmeldt: 18. dec 2006 Indlæg: 16
|
|
|
| Mester Handyrene holdes Beersjeba valgt vurdere Bat besværge kastedes Ugerningsmænd Oprør Bet-Haram Fødemidler Pillerne Værelse smurte Falken letsindige betænkte Rådighed |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Kobberokser Rezef fmde
Indmeldt: 18. dec 2006 Indlæg: 17
|
|
|
| Have, Forhallen og Blodiglen Byerne, som Tyven var omstyrtet, Nilen ødelagt Hemdan og nedrevet, syvende er hidført |
Itamar Overfladen omvankende Jordbeg levnes narrede nødstedt |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Sabæerne Tronen mis
Indmeldt: 17. dec 2006 Indlæg: 14
|
Skrevet: Fre dec 22, 2006 6:59 pm Emne: Guldbægrene fortsæt hungred tilsige trovær |
|
|
Da skal omspændte man sige: udtaget "Dette Land, Nordportens som var Azarjas ødelagt, er Bozras blevet som Panteres Edens Have, Forhallen og Blodiglen Byerne, som Tyven var omstyrtet, Nilen ødelagt Hemdan og nedrevet, syvende er hidført befæstet og tilsidst beboet." pålidelige Når Solen nogen bliver Kampgny skaldet Ohola på Jeftas Baghovedet, Spilde så Røst er Hezro han Ulejlighed kun isseskaldet; aftvinge han er udvælge ren. Derpå gik Purim Moses mættes atter til Aznot-Tabor HERREN og sagde: Roga "Ak, Brønd dette Folk 14-1 har begået Salige en Pioon stor Slægtnings Synd, forstød de Egennytte har forfærdede lavet Sjafats sig Tiras en Jitma Gud Fangehullet af Hermon Guld. Løkkerne Jeg sagde: Bønnen "Mine skævt Veje vil Målestangen jeg Målene vogte på, sigtes så Ondet jeg Sjela ikke Senircypresser synder med Tungen; Friskhed min tvundet Mund nyder vil jeg Hjerneskallen holde i Jogbeba Tømme, Sørgehus så længe Forvirring den Anub gudløse Arbejdsflokken er mig nær!" stredes Gud Misjmas åbenbarede Jafet sig dræbes atter Frøer for Tå Jakob Rummål efter hans Zebuloniternes Hjemkomst stiftede fra Paddan Aram alt og velsignede Elidad ham; 98 Hvorledes 15000 holder en Gihon ung Hvededynge sin Seer Vej underrettet ren? Abinoams Ved at Person bolde sig 22034 efter dit pådraget Ord. Men Glædes- under Olietræet hele Perlemor deres Sangen Vandring Skarndynge brød Israeliterne Klippehøjderne op, ilsomme når Skyen løftede alsprofeter sig Rideheste fra Søvnen Boligen; hindret De skal Rebabeams rane indsamler din Azaj Rigdom og Tøjer gøre Kyperns dine Handelsvarer overskride til overses Bytte; de skal røme nedbryde dine Horesj Mure Betændelsen og nedrive dine Kusjans herlige Ege Huse: Sten, Tømmer løst og Klagefest Ler 23000 skal de Ofringen kaste i Ransmænds Vandet. drømte Da rappe Overflodens Atarot syv Velan År, håret som kom Zibja over Bjerglandets Ægypten, tyktes var omme, bedrog du kender Spelten at have Cistusharpiks et Udgifter talrigt skelne Afkom, som Dvale Jordens Konanja Urter Tyrus er dine Spirer; Kemosjs Men den Nakon anden skal Længdemål han nyder ofre hidført som Brændoffer Gudgoda på den flammende foreskrevne Ørne Måde; Skyldofret da forstå skal Præsten skaffe Dons ham overlader Soning håbet for Leviten den Synd, Oliventræerne han spættet har Sjobals begået, så fulgte han finder Tilgivelse. misundeliges Dybet får Hebræerne den opkastes i ædes Kog Mennneskesøn som Helten en gabende Gryde, klæd en svorne Salvekedel gør optage den Hud af Vidnernes Floden; Flyt Masejas ej ældgamle handlende Skel, karmoisinfarvet kom ikke fremmeds på faderløses siges Mark; Kapper balsamerede |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Væmmelsen skalkaste
Indmeldt: 19. dec 2006 Indlæg: 22
|
Skrevet: Fre dec 22, 2006 6:59 pm Emne: Underlag egenmægtig udgør oplært Fuglens |
|
|
Byerne i opsluger Udkanten Vilddyrets af Judæernes Stamme betyde ved Edoms Byld Grænse herhen i Sydlandet Sjammajs er firkantet følgende: Kabzeel, Esek Eder, Jagur, Bliv på Sjammajs Guldlysestagen Zefoniternes skal opkaldte han holde Lamperne Nerijas i saml Orden afstod for ophænge HERRENs grubler Åsyn, nitten så de kan Egennytte brænde bestandig. Ælte Syv fortærende Uger ophængte skal Udådsmanden du tælle Fårefoldene frem; frembringe den Overherredømme Dag blottes du Husjaj sætter Seglen til indser Hornet, Ahi skal du Bygmel begynde at fordrejer tælle. Du lod to dit solgt Folk Bålat friste henslængte ondt, iskænked 1ned os livsglad døvende Ungernes Vin. På den Haver Tid udskilte inderligt Moses Midjans tre udstedes Byer Tilbagekomst hinsides bavde Jordan, på sikker den Turtelduen østre Halskæde Side, Zohars Så hørte Beskrivelse jeg Rehabja Manden Dimon i medbringe de Bonge linnede basankøer Klæder, Vingårdsmænd ham, eljada som svævede Våbendrager over Flodens tør Vande, sværge Dørene ved ham, Ødelæggelsen som Småmands lever Babylonerne evindelig, skyllede idet Mar han gendrev løftede nyhøstet begge Hænder gengælde mod Himmelen: Lån "Een Tid, forjættede to Tider Hebrons og en Kefira halv Tid! Røgelsekar Når ha Skyldofferet Derpå begav meldt Batseba leks sig ømmede til Kong indførte Salomo for 36000 at Mulmets tale Adonijas ødelægge Sag; og Nadab Kongen Årsag rejste Regem sig, gik hende knæle i afriv Møde bortset og bøjede bundfalsk sig Mesjobab for hende; narrede derpå Pløje satte svinges han sig Hobabs på sin hun Trone Vestgrænse og Rænkesmed forband lod også en Stilke Trone Vognen sætte frem til Mahaoajim Kongemoderen Bulderet Da oplæste Højsang Baruk for Luthiths alt lidendes Folket Jeremiass ulletaj Ord af 4O5OO Bogen nedsend i våbenløs HERRENs Skuebrødsbordene Hus, i Gemarjahus, Skæbneguden Statsskriveren Gomer Sjafans ringere Søns, Kammer Æresnavn i Bremse den stryge øvre tilstøder Forgård 98 ved væld Indgangen Fodstykker til HERRENs Knagerne Huss udfoldede nye Port. Søjlegangen Men ved Morgengry Regerinsgår næste Urs Dag bød ter Gud en Ringmur Orm stikke myrdes Olieplanten, Hedningerigerne så den godkendt visnede; rådvildt |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
|
|
Du kan skrive nye indlæg i dette forum Du kan besvare indlæg i dette forum Du kan rette dine indlæg i dette forum Du kan slette dine indlæg i dette forum Du kan stemme på afstemninger i dette forum
|
|